Агроринг від KERNEL: основні тези

Близько 1000 аграріїв зібрались на День поля компанії KERNEL. Захід відбувся у форматі агрорингу, який складався з декількох раундів: ProЗемлю, ProІнвестиції, ProTrade та ProІнновації. На ринг KERNEL запросив провідних експертів своєї галузі, серед яких Роман Лещенко, Тимофій Милованов, Ігор Мазепа, Андрій Оністрат, Руслан Голуб та ін.

Ринг «PRO інновації»

Для дискусії на тему інновацій обрали Валерія Яковенка (Drone UA), Богдана Крівіцького (IMK), Віталія Шуберанського (FENDT) та Ярослава Бойка (AgriLab).

Основні тези дискусії про інновації:

  • Власникам агробізнесу не потрібні просто дані. Їм потрібні готові рішення, які реально підвищують прибутковість. В агроконсалтингу першість у того, хто дає результат, а не інструмент.
  • Інтернет-покриття і якість сигналу в полях залишається «каменем спотикання» для багатьох агровиробників у впровадженні технологій.
  • У батлі: дрон-обприскувач VS наземний обприскувач переможців поки нема. Дрон закриває ті задачі, з якими не може впоратись обприскувач. І всі експерти дискусії підтвердили це своїм досвідом застосування дронів. Наприклад, в господарстві AgriLab Farming дрон-обприскувач врятував ситуацію тоді, коли наземний колега просто не міг зайти в поле через надмірну вологість. Також він допоміг заощадити кошти на полі, де потреба у внесення ЗЗР була лише на окремих ділянках. У ринку дронів – величезний потенціал, – одностайно зауважили всі експерти. Втім, поки що до повної заміни традиційного обприскувача на дрон виробничі технології не готові.
  • Аналіз грунту – «must have» для оптимізації системи живлення.
  • Цікавим був “батл” зонального відбору та сітки. Наприклад, AgriLab застосовує стандартну або адаптивну сітку, яка поєднує переваги зонального підходу і сітки. Спосіб відбору і деталізація залежить від конкретних даних поля. А от стандартний зональний відбір – не рекомендуємо.

Аудиторія залу також була активною та висловлювала свою думку щодо того чи іншого запитання голосуванням. Так на запитання: «Як ви плануєте впроваджувати інноваційні рішення на своїх підприємствах?» 89% присутніх аграріїв відповіли, що за допомогою агроконсалтингу, 11% – самостійно.

Тож якісний ( для точності – ЯКІСНИЙ!)  агроконсалтинг має перспективи в українському агробізнесі.

PRO Землю

Яких результатів відкриття ринку землі очікувати пайовикам, аграріям, селам і державі в цілому? Чи вдалось владі налагодити механізми для прозорого функціонування ринку землі?

Про це дискутували Ігор Мазепа, Артем Бєлєнков, Михайло Соколов та Роман Лещенко. Вони зауважили низку невирішених питань, які стоять на заваді повноцінному функціонуванню. Велика кількість з них пов’язана з роботою держгеокдастру та нотаріусів.

Як реагувала аудиторія на таке чутливе для агроспільноти питання, як ринок землі?

  • 51% присутніх на заході гостей висловили готовність купувати землю,
  • 49% надають перевагу довгостороківй оренді.

Звісно, для купівлі землі потрібні чималі ресурси. На запитання щодо джерела, яке аграрії планують застосувати для придбання паїв,

  • 44% учасників голосування планує обійтися власними коштами,
  • 56% для цього залучатиме кредити.

PRO Інвестиції

Тему грошей і отримання ресурсів продовжили на рингу PRO Інвестиції за участі Євгена Осіпова, СEO Kernel, Ігоря Мазепи, Concorde Capital, Ігоря Перія, ICLUB, Романа Лещенка, міністра аграрної політики та продовольства України. У ролі «рефері» на рингу був Андрій Оністрат, ексбанкір, бізнесмен. Головним висновком дискусії стало те, що  метою агровиробника має бути не збільшення площі, а її ефективне використання. Саме у цьому можна відшукати необхідні ресурси для розвитку.

PRO Trade

Неочікувано запальною вийшла розмова PRO Trade. Участь у ній приймали Олександр Головін, KERNEL, Микола Горбачов, Українська Зернова Асоціація, Катерина Конащук, Trend and Hudge Club, Клеман Кусан, Agro KMR та Руслан Голуб, ГК «ТАК». Вони говорили про гострі кути взаємин фермерів і трейдерів, передумови вигідних продажів та мінімізації ризиків. Під час голосування у цьому ринзі 23% аудиторії зізналося, що продають врожай одразу, бо потребують коштів. А більше 60% продають врожай протягом року. В цілому ж переважна більшість планує продавати врожай за форвардними контрактами і цього року.

Дискусії на агрорингах були дуже цікаві і змістовні. Адже як зауважили організатори, вони обрали найкращих спікерів, експертів у своїх галузях. Водночас не менш цікавою була і експозона. Тут можна було познайомитись з компаніями, послуги чи продукцію яких KERNEL застосовує на своїх полях, а  також подивитись на останнє ноу-хау агроринку – автономну сівалку.  Агроінновації змінюють світ.

 

 

Попередня новина Всі новини Наступна новина
Замовити дзвінок
Iм'я:
Телефон:
Додати коментар
Коментар:
Дякую за заявку. Наш менеджер зв'яжеться з Вами протягом дня.
Дякуємо! Тепер ви перші дізнаєтеся про інновації.